piątek, 26 lutego 2016

Nie mam czasu - piszę bloga

Namówiona przez Marysię (polecam jej blog: http://mamarys.blogspot.com/) postanowiłam założyć bloga o USA i ciekawostkach, które nas tutaj spotkały. Na początku myślałam, żeby był on w formie pamiętnika z naszego pobytu w Kalifornii. Perfekcyjnie (czyli tak jak lubię), od początku, po kolei opisane jak to było: skąd pomysł? jak się udało wyjechać? jak to jest z tymi wizami? jak znaleźliśmy mieszkanie? jak podróż samolotem? i w końcu jak się tu żyje dzień po dniu? Szybko jednak zweryfikowałam swoje plany, ponieważ:
- pisanie długich postów zajmuje bardzo dużo czasu,
- jako mama 9-miesięcznej Alicji mam bardzo ograniczone zasoby czasowe,
- blogów-pamiętników z USA jest całe mnóstwo,
- kto ma czas na czytanie takich obszernych wywodów?
Postanowiłam więc, że posty będą krótkie i zawierały jedynie ciekawostki - głównie różnice pomiędzy życiem w Polsce a w USA, choć może uda się też coś więcej...
Mam nadzieję, że kogoś to zainteresuje!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz